مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1395 ساعت 08:302016-10-04اقتصادي

مونتاژکاری "رنو" با پول وزارت صنعت


در قرارداد جدید رنو با ایدرو، مونتاژ کاری صنعت خودرو همچنان به قوت خود باقی مانده و هیچ خبری از توسعه تولیدات داخل نیست، در این میان وزارت صنعت باید به روشنی اعلام کند، - این شراکت 40 درصدی و فروش سایت های داخلی به فرانسه چه عایدی برای کشور دارد؟به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، نمایشگاه 2016 خودروی پاریس امسال هم مانند سالهای گذشته برگزار شد، اما مسئله ای که این رویداد بزرگ خودرویی را برای مردم ایران با اهمیت تر کرد، خبر امضا قراردادی میان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت رنو فرانسه در روز جمعه گذشته بود.

اتفاقی که برای اولین بار در صنعت خودرو کشور رخ داد و یک خودروساز خارجی توانست به صورت مستقل و بدون شراکت با خودروسازان داخلی اقدام به تولید محصول مورد دلخواه خود در کشور ما کند.

البته رنو در قرارداد گذشته خود نیز قرار بود یک سایت مستقل با تولید سالانه 200 هزار دستگاه خودرو ایجاد کند اما در نهایت نه تنها این سایت بلکه حجم تولید و صادرات محصولات مشترک هم در قرارداد گذشته محقق نشد.

براساس اظهارات نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، این قرارداد به صورت 40 درصد ایدرو و 60 درصد رنوی فرانسه بسته شده است و طی این قرارداد ایدرو کارخانه "بن رو" از گروه سایپا را به عنوان آورده خود در اختیار رنوی فرانسه قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونتاژکاری "رنو" با پول وزارت صنعت

مونتاژکاری "رنو" با پول وزارت صنعت